pest eller kolera

Publicerad 2008-07-28 19:35:19 i Allmänt,

är det så man säger? iaf, det hade slutat dåligt i vilket fall som helst så det är bara att bita i det sura äpplet och se framåt.   
 
det har det varit en väldigt mysig dag. mamma kom imorse med frukost som vi njöt av nere på gräset. vid lunch begav jag mig till siba och sällskapade jensan på hennes rast. för andra gången denna dag så satt jag i gräset och avnjöt något gott, hihi. med sällskap som va lovely. begav mig hem och träffade erik, gick ner till mbk och löste det med andrahandskontraktet. en lättnad! nu är klockan nästan åtta och jag har nyss cyklat hem från en romantisk sallad på grafitti med kollega. vi passa på med en flurry också :) jösses vad jag har gottat mig idag märker jag, haha. men det får man göra ibland. vardagslyx som förhöjer livskvalitén. eller hur var det vi sa?
    
vad ska vi shota i båstad? jag är lite smått sugen på razz, turkisk eller tequila. hm, det tål att tänkas på. får samtala lite med mina partners.
   

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-07-28 21:34:44

absolut inte teqila för min del

Postat av: pillan

Publicerad 2008-07-29 13:15:15

turkisk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela