oväntat

Publicerad 2008-07-05 17:59:07 i Allmänt,

mycket väl, låset var uppklippt när jag nyss var och hämtade min cykel på mobilia. som tur var hade jag ett lås på bakhjulet också! jag blir besviken på malmö.

fiss vad varmt det är idag. är helt klibbig och då duschade jag ändå för någon timme sen. jag orkar inte med värmen! dock hade det inte suttit fel med en solsemester. jag hade dödat för att komma iväg en vecka! dock ser jag nästa helg som en liten minisemeste. jag längtar :)

fick ett mejl innan - baby news hette det. familjen i PA väntar en pojke, en liten gullegump! :) jag längtar och fasar om vartannat. längtar efter allt nyss och fasar för att lämna det gamla för ett år. men den tiden den sorgen!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela