märkligt, väldigt märkligt!

Publicerad 2008-07-27 19:54:59 i Allmänt,

hur fan tar man åt sig en komplimang? jag har svårt för det. jag tycker mer att det känns genant och vill helst bara sjunka under jorden. det krävs nog att det är rätt person, rätt plats, rätt tidpinkt och rätt sinnesstämning för att den ska komma igenom den tjocka hinnan runt mig. igår så klaffade allt det där, och det var underbart!
  
ikväll ska jag ta mig an satc filmen. jag har laddat länge nu och känner att det är dags. hoppas också på att säsong 4 av OC hinner komma ner till morgondagen om jag låter datorn stå på under natten. fast iofs, den kanske till och med hade hunnit bli klar till ikväll. det hade varit ren och skär glädje så fall! 
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela