halleluja vilken glädje

Publicerad 2008-07-07 16:55:02 i Allmänt,

jag känner mig sliten. och ändå har jag inte gjort någoting alls krävande i helgen! fast förra veckan var tuff, det sitter kanske fortfarande i? ohwell, ska ta det lugnt idag. en annica-dag! en annica-dag är en dag då jag helst inte lämnar lägenheten. och skulle jag göra det så skulle det vara för ett besök på hemmakväll, vilket det faktist lutar åt ikväll. jag har ett hiskeligt godissug! godiset kanske får mig att känna mig bättre? för irritationen i förgår har övergått till en besvikelse istället. det känns nog som att det är snäppet jobbigare! :( ska inte gnälla mer nu, men dessa dagar tar kål på mig..

över till något roligare, fick bekräftat i förmiddes att jag kan sluta tolv på torsdag och vara helt ledig fredag. sen börjar jag jobba tre på måndag. detta betyder låååånghelg. och jag gillar det :) ser verkligen fram emot helgen. älskar att umgås med mina vänner dagar i sträck på annan ort. cuper, semestrar, roadtrips, ja allt! vi gör det så bra!

något annat glädjande är att linda kommer hem snart. som jag saknar henne!

jag funderar på att göra en god gärning. det betyder att jag behöver gå upp tio i sex istället för sex imorgon men det kan det vara värt för att göra två människor glada :)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela