gårdagen

Publicerad 2008-07-26 17:26:38 i Allmänt,

fylleinlägg delux inatt men det kan inte hjälpas, låg och väntade på kollega. hon kom, tillslut. men det tog en jävla tid! vaknade vid tolv, måttligt trött. cyklade ner till stan och försökte lösa med min telefon ännu en gång, denna gången hos telenor. jag tror jag hatar alla telefonoperatörer vid detta laget. sen träffade jag mamma och co. och åt lunch på pizza hut. det var år och dar sen jag åt där men det var gott. mysigt också, bättre än vad jag förväntat mig faktist! sen var det kaffetajm och nu är jag hemma. gårdagen känns i kroppen men det var det värt. hade riktigt skoj! kvällen bjöd på det mesta och en kväll med vännerna slår allt. och jag finner lycka i att titta mig omkring och känna att jag trivs, tycker om och uppskattar. nu ska jag göra mig fin sen ska jag ta mig ner till stan. ser fram emot kvällen :)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela