fredagsmorgon

Publicerad 2008-07-25 06:22:10 i Allmänt,

ännu en dag startar jag dagen med ett blogginlägg, men har lyckats vara ute i för god tid idag igen. fast det är bara skönt, så slipper stressa. fast idag blir jag inte upphämtad, ska köra själv. ska hämta upp love på vägen hem och sen ska vi möta upp de andra lovesen i stan sen. jag tror jag ska gotta mig med något, fick mer i lön vad jag trodde. det är jag värd efter att ha levt på min hundralapp i två veckor.

nej, en c-vitamin på detta vänner sen ska jag bege mig. 
   
ps. idag är det fredag. det betyder att ännu en vecka har gått och det är en mindre vecka kvar till jag ska åka. förresten, 1000 kr för en hälsoundersökning, det var det det var!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela