finns du ej på facebook..

Publicerad 2008-07-09 20:26:19 i Allmänt,

.. så finns du ej i det verkliga livet!
eller hur var det? haha.

det har varit roliga dagar på jobb nu. säkerligen många faktorer men vilket som, jag gillar det! imorgon är det halvdag och fredag är jag ledig. alltså en kort vecka, men det behövs. taip och sara hämtar mig vid lunch för att sedan hämta upp kollega. därefter vidare till vår slutdestination; båstad/torekov! såg att det var sprit, leg och ett liggalinne som behövdes för helgen bara. vad hände med genvägsbyxorna? haha, skämt å sido. det kommer bli en underbar helg med mina vänner! just nu hänger det sista på tork på balkongräcket, väskorna står packade och jag är strax redo för att ta mig till lund. datorn får hänga med! som sagt, ser fram emot helgen, det kommer bli succé! 
   

     

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2008-07-09 21:59:10

hahaha, facebook är som "den lilla svarta" :D ett måste! hahaha.

Postat av: den andra halvan

Publicerad 2008-07-09 22:10:00

fan vad cheesy o kommentera efter sin syster men PUSS. du gör mig glad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela