bummer

Publicerad 2008-07-19 15:37:39 i Allmänt,

jag och aragon tävlade, först till tre mål. förloraren fick äta två bakelser. jag förlorade. nu sitter jag här och mår illa. jag hatar att förlora! men samtidigt är det en fin känsla att skjuta straffar med en pappersboll mellan fingrarna när man äter frukost. så i slutändan kunde jag ändå leva med att jag förlorade.
  
jag tänker på min någon. när saker som detta händer så undrar jag vad ödet med mitt liv. hur slutar mitt liv? och vad kommer jag uppleva innan det tar slut? och när tar det slut? och med vem vid min sida? är jag själv? would you be my shoulder, when im grey and older?
    

       
ska snart bege mig. ser fram emot kvälen. en kväll helt i min smak!
jag kommer sakna oss. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela