återhämtningstid

Publicerad 2008-07-15 11:30:56 i Allmänt,

min återhämtningstid sen helgen pågår. jag fångar fortfarande inte dagen och jag somnar direkt efter jobb. men jag gillar det, det behövs. snart är jag tillbaka. och då är jag tillbaka på riktigt! ;) kväll denna vecka, 15.00-23.40, skoj! men jag överlever. jobbdagarna har sina ljusglimtar, på många sätt! men ändå känns det tungt att gå till jobb. och efter fem dagars semester så känns det ändå som att jag behöver, ja just det; semester. men bit ihop annica!

kort och gott; vill tacka vännerna för en underbar helg :)

det tar energi, all jag har nästan. och när jag inte tänker på det så ligger det ändå i bakhuvudet. jag kvävs! det räcker nu. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela