annica <3 sara

Publicerad 2008-07-27 23:46:18 i Allmänt,

  
  

   
  

i förmiddags skröt jag om att jag hade haft den bästa helgen ever. och då hade inte ens kvällen kommit. nu vil jag förstärka det jag skrev innan. för kvällen får full pott. mötte upp sara my love nere i stan vid halv nio. sen satte vi oss nere vid kanalen och mös. man värdesätter relationer till olika människor olika mycket. jag värdesätter henne högt! för det handlar om att prioritera, ge och ta och att visa uppskattning. min sara är one of a kind, henne släpper jag inte taget om. 
   
när man får mycket kärlek så ger det en mycket kärlek att ge också. just nu är jag full av kärlek och då vill jag passa på att nämna att min mamma är helt fantastisk!

ser fram emot helgen. för båstad blir aldrig misslyckat, helgen får alltid tio partyparaplyer av tio möjliga. den innehåller skandaler som går att skratta åt år efter år och aldrig får man behålla frukosten på skansen. men vad gör det? och jag och kollega i 206, det kan bara bli succe <3
     

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-07-28 21:23:03

Du får inte skriva så fint vännen... Sitter ju här för mig själv och gråter just nu... =) Värdesätter dig fruktansvärt högt också vännen... Du förstår mig! Love you! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela