3G

Publicerad 2008-07-01 12:53:51 i Allmänt,

7-8 dagar till innan jag får tillbaka mitt gamla nummer. borde jag inte få kompensation? nu har det gått tre veckor från det att jag anmälde min nummerflytt, 21 dagar, och det skulle ta 6-8 arbetsdagar. istället tar det 7-8 arbetsdagar från och med idag. lass!

- ta en extra shot förresten!
det kändes märkligt att beställa en extra shot mitt på ljusa dagen. även om det bara var i latten! haha. hoppas denne kan få ner min huvdvärk tillsammans me två alvedon och lite sömn. ska köra om 1h och 20min, hade egentligen behövt ordna och dona massa men sömna och tillagning av lunch proiriteras.

hela, hela tiden. come on, vad händer?
  

Kommentarer

Postat av: O

Publicerad 2008-07-02 09:17:30

Vem fan bryr sig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela