utvilad

Publicerad 2008-08-25 10:05:05 i Allmänt,

vaknade halv tio av mig själv idag. och tro det eller ej, men jag känner mig utvilad. har väl fått en tio-elva timmars sömn inatt iaf. lovely! dock har jag fortfarande inte lämnat sängen, endast för att öppna balkongdörren. men må säga att jag har varit flitig ändå, har betalt alla räkningar och skulder precis. det svider att se saldot nu och för tio min sen men det var lika bra. det kulle göras förr eller senare. och som bruce säger, det kommer alltid nya pengar..
 
ska fixa till mig sen ska jag köra till staff för lite förmiddagskaffe. sen bär det av till lunds stadsbiblioteket och en mysig fika med fint sällskap. ikväll ska jag gotta mig med summer, det finns inget bättre än när vi gottar oss. vi gör det så bra :)
 
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela