solsken i hjärtat

Publicerad 2008-08-28 18:35:59 i Allmänt,

av alla onda ting idag, som att jag heter carolina på mitt visum istället för caroline, som att jag köade i 25 min i stan och som att jag har spenderat min lediga tid på dagen med att tömma min källare, så blev det ett ordentligt solsken i mitt hjärta när pappa nyss meddelade att han fick lägenheten han kollade på i eftermiddags. hade i aningen att det skulle vara nära mig med tanke på att det var till stadiongatan han skulle, men när jag tittade på hitta.se och såg att det var gården snett emot min (den man genar för att gå till bussen) så blev glädjen genast större. så nära! första tanken när man flyttar hemmifrån är kanske inte att man vill att föräldrarna ska flytta efter men guud så glad jag blev :)
     
ps. grattis jensan, hoppas ni kropp arbetar med dig idag och inte mot dig. kärlek till dig!
  

Kommentarer

Postat av: Carolina..

Publicerad 2008-08-28 23:24:08

Annicke, det är inte lätt alla gånger med namn.. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela