sol i hjärtat

Publicerad 2008-08-05 21:31:24 i Allmänt,

jag försökte välja ut några godbitar ur pimmepumme aka kim ala big mac och co´s blogginlägg. jag det gick inte så bra, så istället blev det hela. sol i hjärtat vännen, väldigt mycket sol i hjärtat!



det här är annica och även den enda bilden jag hade på henne på datorn. annica är min arbetskamrat och vi träffades för första gången den 23 juni, alltså för lite mer än en månad sen. men så känns det inte. annica är snart 23 men jag har dragit ner hennes mentala ålder till 18, fast hon gillar det. det första annica sa till mig var "det går lättare om du drar trucken efter dig", samtidigt som hon skrattade. trodde det var ironi men nu har jag fattat att annica INTE fattar ironi (haha..) hon har liksom jag dålig hörsel och en ven i pannan som syns när hon skrattar, hon läser på läppar och det funkar perfekt när jag pratar otydligt, vi har en jättebra kommunikation, haha. (IRONIIII) de första orden jag lärde annica var "jubelnörd" och "igga" (ignorera), numera går hon runt på jobb och säger "du igga maj" jämt. annica fyllesmsar en när hon är i båstad och då särskriver hon/stavar fel pga fyllan. alla sms börjar även med "FÖRSTABIT!". annica är jättedum för hon åker till usa i ett år den sjätte oktober. men hon är bra för att hon kramar mig minst fem gånger om dagen och vänder sig om så fort jag börjar gå i hennes riktning, för hon känner min närvaro fastän att hon står med ryggen mot.
  



 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-05 22:00:32

och det är "crazy" hur du gör mig glad bara genom att citera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela