skeptisk?

Publicerad 2008-08-26 13:16:20 i Allmänt,

efter mitt aningen senimentala nattinlägg ska jag tillägga att jag tycker det är väldigt skönt att slippa åka och träna på kvällen och kommer hem när klockan passerat läggdags för längesen. det är en del som jag inte saknar alls. men ohwell, med allt gott kommer något ont och med allt ont kommer något gott. inatt saknade jag det, idag gör jag inte det alls. summer saknar dock när jag kommer gående i mjukis, hårband och släpar fötterna efter mig i ett par lösa skor. jag försökte förklara för henne att innebandy inte är ett intresse, det är en hel kultur ;)
  
mammsen har varit hos spåtant idag. är aningen skeptiskt till sånt men gång på gång så prickar hon rätt. hon har varit där många många gånger förr. hon kan berätta saker som hänt, som händer och som ska hända i framtiden. och med risk för att verka korkad och naiv så vill jag ändå ställa mig ganska troende till henne. ska träffa mammsen om en stund och få höra allt. så får se hur mycket jag tror på henne efter idag, höhö.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela