rödlök is the new black

Publicerad 2008-08-24 22:44:04 i Allmänt,

nu har jag nyss laddat ner den sista pirats filmen och ska ta mig bort till sängen. det har varit en lugn och skön söndagkväll. dock en väldigt ensam :(
 
min värdfamilj mejlade innan och frågade om det var något som jag var allergisk mot. det finns inget, jag tåler allt. men jag funderar starkt på att säga att jag är allergiskt mot rödlök. för då skulle jag slippa att pilla i alla maträtter under ett år. för det verkar nästan som att rödlök is the new black. överallt finns det! och det är verkligen det enda som min kropp och mina smaklökar säger blankt nej till. sa ja, det blir nog att dra till med rödlöksallergi i staterna.
  
godnatt loves!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela