ö-tid

Publicerad 2008-08-15 18:37:30 i Allmänt,

det känns inte så givande att jobba fredagkväll. men ingen blev gladare än jag när jag såg att det blev övertid imorgon 7-15.30. visserligen är det skam att jobba en lördag, men klarar alla mina vänner av det så ska jag nog också klara av det. kanske med bravur, vem vet! 
    
snart är en av de fyra godispåsarna slut, den med pappersgodis. choklad i mängder. det är ett under att min hyn inte tagit mer stryk av det än vad den gjort. jag kanske har växt ifrån det? det verkar nästan som det. det är ren och skär lycka såfall! och på tal om att växa från saker så är det rensning i garderoben i helgen, för när jag slängde ett öga i den idag så insåg jag att det var mycket som jag växt ifrån och aldrig mer skulle änga en tanke åt. typ som mina liggalinne och en hel del annat som tillhör det förflutna. och jag vet att liggalinnena är eftertraktade, så det är bara höra av sig om man är sugen ;) kollega, jag vet att du vill.. 
  
PUSS
   

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-08-17 18:21:23

ah du, jhag har aldrig ägt ett ligga liggen kommer heller aldrig göra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela