makaronistuvning

Publicerad 2008-08-07 22:22:57 i Allmänt,

det var längesen jag åt ovannämnda men idag var det dags, och gud vad gott det var. likaså blomkolsstuvning, men mamma hade tyvärr inte blomkol hemma. det får bli nästa veckas projekt, kanske får ge mig på det själv? man kan väl inte misslyckas? och på tal om mat, äntligen har jag hittat den vegetariska ärtsoppen som varit försvunnen överallt. m-m-mmm, ärtsoppa utan fläsk. me like! och när vi fortfarande diskuterar mat så kan jag nämna att jag har världens godaste lunch imorgon :)
 
jag är glad att pimmepumme dyker upp vid mitt bord titt som tätt och underhåller mig. jag är glad när hon ger mig en kram och när hon slänger mitt skräp med mig. att någon kan se det som något negativt har jag svårt att förstå, tror det är ren avundsjuka ;) äsch skämt å sido, jag gillar iaf det. det får dagarna att gå!
  
så, vad bjuder helgen på? mys. mys, mys, mys och mys. morgondagen med mina livsgnistor och på lördag tar jag mig an folketspark tsm med aragon. love it! hoppas bara på fint väder.
 
<3
  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-07 22:37:24

makaroni eller brokolistuvning och stekt falukorv is the shit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela