inte klokt

Publicerad 2008-08-14 01:43:45 i Allmänt,

det är inte klokt hur mycket godis jag har ätit den senaste veckan. jag har ätit varje dag och det är inte i dom små mängderna heller. det blir lätt så när man har det tillgängligt i kylen. trodde jag hade självpiciplin men tji fick jag. nu ligger jag här med datorn på magen och tomma godispapper runt om mig. och titt som tätt går jag och tar en ny näve i kylen. och det är bara favoriter i påsen också, dumle, geisha och twix. som sagt, det är inte klokt. men gott!
     
idag har det varit många roliga stunder på jobb med pimmepumme, the vain har visat sig många gånger och vi sätter statement på statement. aj aj aj aj!
 
imorgon startat urrensningen av lägenheten. första stoppet är källaren så att erik kan sätta dit sina saker i månadsskiftet. bort med alla julsaker och gamla målvaktskläder. vad ska jag förresten med julsaker när jag ska bli jude för ett år? haha. nästa blir nog total urrensning av garderoben. sen får vi se vad nästa anhalt blir. ska ta tag i mina visum papper i dagarna också men hoppas på lite hjälpt från geniet him selt som är en riktig hejare på engelska.
  
bärkärlek
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela