happ?

Publicerad 2008-08-24 13:19:42 i Allmänt,

sitter och tittar på fragglarna och äter mussli. när jag ser fragglarna tänker jag bara på min syster, haha. hon gillade dom skarpt. jag har dock aldrig sett charmen med det. och även om jag försöker just i denna stund så ler jag inte ens åt dom.
  
minns ni i våras, när jag var kluven över alla beslut jag var tvungen att ta. jag var riktigt nere i det ett tag. innebandy, skola, usa etc. nu börjar jag känna hur dessa beslut påverkar mig ordentligt. och hur jag än känner om två månader när jag sitter med mina barn på andra sidan jorden, så känner jag att jag har fattat riktigt rätt beslut. jag är nöjd. 
  
det var riktitg riktigt roligt igår. vi var ordentligt back on track i ladan. jag har saknat den! och kräftis och malle innan kunde inte varit bättre. me like! det kommer bilder.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela