fredag med stort f

Publicerad 2008-08-09 01:32:53 i Allmänt,

det var en supermysig kväll. linda dog dock, lite tråkigt men jag hoppas att hon lever igen. det blev en te och hasselnötsmuffins på EH för min del. man kan undra varför jag valde te? jo, jag måste bli av med mitt kaffeberoende. drcik på tok för mycket kaffe om dagarna på jobb. och utan en kopp på morgonen som kommer huvudvärken smygandes framåt eftermiddagen. nej detta ska vi vänja oss av med. ohwell, vad jag ville få fram var att det har varit en toppenkväll med bruce och sara. ni är mina ögonstenar! färdigfikade och klara mötte min darling upp mig för att hämta min cykel på centralen. det blev ett stopp för en öl också, hihi, så sara jag ska inte kalla dig smygalkis för att du korkade upp vinaren ikväll :) nej sov gott, puss!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela