en helg i min smak

Publicerad 2008-08-10 16:31:16 i Allmänt,

jämnför jag helgen med förra så är kontrasten grov. men det betyder inte att jag ogillar den ena mer än den andra, tvärt om. jag älskar det! och jag älskar att jag älskar denna kontrast. den här helgen har varit i precis det stuk som jag behövde. tack!

   
här kommer gårdagens matintag. endst för att det var så horribel, haha.
frukost 13.30 har farmor; kaffe med en kanelsnäcka
middag 16.00 på burgerking; chicken wooper med pommes och dipp.
kvällsmat 19.30 hos mamma; kaffe och paj
snacks 22.30 från snabbt och gott; en magnumglass
  

dessa "måltider" varvades med godis av mängder. konstigt att jag mådde illa när jag skulle lägg mig. och konstigt att jag mår illa fortfarande idag. skandal! nästan som om jag vore bakis. ohwell, detta ska inte upprepas på länge, haha.
 
mamma du är min ögonsten, mamma du har så vackra ben!
 
nej nu ska jag ta mig till hjärup!
  
beeerry beeerry :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-08-10 20:37:41

GODING!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela