det blev en fredag iaf

Publicerad 2008-08-16 01:38:56 i Allmänt,

slutade jobba 22.40, dagen gick av bara farten. därefter åkte jag hem, bytade om och cyklade ner till bakfickan och mötte bruce och malle. medans dem drack öl gick jag till baren och frågade efter något varmt. det blev en varmchoklad och många mysiga samtalsämnen. när dem skulle ta taxi till stortorget besätmde jag mig för att dra mig hemåt. hade sagt till mig själv att vara i säng innan 01.00, visserligern höll jag inte mitt eget löfte men det var inte långt ifrån. jag ska nog överleva morgondagen på jobb ändå. min ögonsten är ju där! 
  
ibland, eller väldigt väldigt ofta faktiskt, önskar jag att dygnet hade fler timmar. eller iaf att veckan hade fler dagar. för det finns så många människor som jag önskar att jag hade tid att spendera mer tid med. folk som jag tycker väldigt väldigt mycket om men som jag sällan visar det för. för ingen vän är en annan lik. och jag uppskattar det! 
  
tvivla för guds skull inte!

  
sis, du fuktade mina ögon. jag fick inte bara ett jobb, jag fick en jäkligt fin vän på köpet. en som får mig ett skratta mig igenom dagarna samtidigt som hon hånar mig och kastar saker på mig. som sagt, jag fick en fin vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela