annicu.blogspot.com

Publicerad 2008-08-10 23:31:04 i Allmänt,

jag gick in och haffade annicu.blogspot.com innan. för jag att och tänkte efter och insåg att annicu är jag och ingen annan. tänk vad hemskt om någon annan skulle aktivera en annicu-blogg. så vem vet, nu när den är min så kanske den sätter igång någon dag. dock inte för att jag tror det men det känns mer som en trygghet att den är min :)

klockan är snart halv tolv, jag som tänkte somna in tidigt. det blev inget med det, bevisligen. dock är det sovmorgon imorong och det sista jag planerar är att fånga dagen. snarare tänker jag ligga i min säng och njuta av timmarna innan jag måste köra till jobb. 15.00-23.40 denna vecka, lägg det på minnet. 

 
vilket bär. ingen kommentar :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela