amerikanska ambassaden

Publicerad 2008-08-23 13:02:36 i Allmänt,

det var en lång dag igår. mamma väckte mig klockan fem och vi begav oss till sturup en kort stund senare. väl uppe på ambassaden fick jag stå och köa i 45 min utanför för att sedan prata med en dam i 30 sekunder om att jag skulle vara au pair och plugga och att jag inte hade några teoristiska intentioner. klockan elva var det möte hos cultural care och vid halv ett startade gottandet. flyget skulle gå hem fem men var försenat en timme, det var inte vad vi behövde. vi var helt slut! men halv åtta var jag hemma iaf. jag, massa papper och alla mina påsar :) 

det var som sagt en heldag med mamma. och om jag ser tillbaka på alla heldagar med henne så kan jag någ säga att denna dag slår alla andra. inte bara för att vi hade otroligt roligt hela dagen och för att hon satt och väntade på mig hela förmiddagen men också för att jag blev så jäkla stolt över henne. kvinnan har inte flugit på 30 år och det var fullfart hela dagen. hon är bäst!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela