461 träffar

Publicerad 2008-08-06 19:35:00 i Allmänt,

kom nyss hem från stan. var nere och åt med bruce vid åhléns, thai blev det. oerhört gott. bruce fick också bevittna mina muskelryckningar på ögonlocket som hållt i sig hela dagen. dock slängde hon också av sig att det var stress och trötthet. hon hade hört det. så dirket när jag kom in genom dörren så googlade jag muskelryckningar + öga och fick 461 träffar. kalciumbrist, trötthet och stress. kalciumbrist, trötthet och stress. kalciumbrist, trötthet och stress. kalciumbrist, trötthet och stress. kalciumbrist, trötthet och stress. kalciumbrist, trötthet och stress. överallt slängdes det upp i mitt ansikte! jag måste lära mig. från och med idag ska jag lära mig. 
   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela