your english is very good!

Publicerad 2008-04-06 20:16:23 i Allmänt,

  
ordet kluven är nog det som jag använt flest gånger i min blogg den senaste tiden. och här kommer det igen, jag är kluven! eftermiddagen gav svar på många av mina tidigare frågor men inte blev jag klokare för det. är detta något som jag vill? ja! är detta något som jag kommer att göra? nja! för att vara ärlig så vet jag inte så mycket just nu. mest bara att det inte är ett beslut som tas över en natt. det tål att tänkas på!

nu ska duscha och göra något åt mina manlie legs som jenny säger. sen ska jag krypa ner och se på filmen på fyra! är hos mamma, ska sova här. älskar att hålla kväll här. det är så familjärt! 

det blev lyckat igår. jösses så roligt det var!

sov gott, puss

dock ger tanken av det mig tårar i ögonen..
  

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Publicerad 2008-04-06 23:09:28

här har du några synonymer på kluven så behöver du inte använda det så ofta ;)
Delad
Tudelad
Styckad
Splittrad
Spaltad
Plöjd
Vacklande

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela