"vi utbytte säkert sju meningar"

Publicerad 2008-04-01 19:51:29 i Allmänt,

   
trött och hungrig. det är en ond cirkel!

det har varit underbart väder idag. har dock varit inne största del av dan men hann ändå promenera genom stan en sväng. denna gång utan en chai eller latte i handen, får ju inte nya pengar innan sthlm så får hålla igen lite. plus att min mage har en dålig period och inte är så förtjust i mjölk då.

igår var det utepedagogik nere i sibbarp. vi hade fruktansvärt tur med vädret! solen sken hela dagen och vinden kändes knappt. härligt! förmiddagen var mer givande än eftermiddagen dock, men ska inte klaga.
   
  
        

        

        

        
   
  
jag är ledig imorgon :)

på återseende, puss 
  

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2008-04-01 21:50:28

Vilka fina bilder! Va härligt vi hade det! =) Jag efterlyser fler utflykter med dig och mig och dom andra skojjiga. PUSS

Postat av: Sara

Publicerad 2008-04-01 22:21:28

Nämen, går detkillar i er klass? någon heting kanske?! inte? hihi ses imorgon vännen! Puss

Postat av: taip

Publicerad 2008-04-02 11:55:37

haha jag gillar rubriken :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela