studera.nu

Publicerad 2008-04-14 23:11:54 i Allmänt,

  
vet att jag är ute i sista minuten, men har ju inte kunnat bestämma mig för vad jag ska söka och om jag ska söka överhuvudtaget. men nu sitter jag här, och kommer fan inte in på den jävla sidan. överbelastad. sista ansökningsdagen är imorgon kl 24.00. den blir nog matte från börja på halvfart och distans och det lilla barnet.

dagen har varit sådär. har suttit av tid på min förskola som egentligen var stängd idag men öppen för de barn som inte kunde vara någon annastans. 15 barn, 3 vikarier, 1 ordinarie och 4 praktikanter. ball! fick iaf läst ganska mycket vilket känns bra. mådde inte så bra heller så bara skönt att det var lugnt. min hals känns som ett rivjärn. men skönt att jag fått upp temperaturen idag, darrade som en kyckling igår.

nu sitter jag hos mamma. ska sova här, har inte råd att köra malmö-staff-dalby-staff-malmö varje dag. fast det bekommer mig inte så mycket, trivs här. gratis mat och mamma till hands! i like!

hoppas på att må bättre imorgon, bara inte sämre iaf. det har jag inte tid med!

sov gott, puss

     
  
  

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-04-15 00:36:18

Blir så glad av dessa två bilderna... Vet inte vad det är men ler varje gång jag ser dem!
Sov så gott! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela