som handen i handsken!

Publicerad 2008-04-12 23:19:15 i Allmänt,

   
jenny grävde upp mig ur cementen och jag följde med ut igår. det var skoj, det var det faktist. dock lite för mycket lammkött för min smak, tro det eller ej! känns märkligt att det sprang runt en massa 89:or. det känns inte alls rätt! men som sagt, det var skoj! det kan nog vara svårt för människor som inte är från staffanstorp eller spelar i stanstad att förstå hur man kan ha det så roligt på slagt vecka efter veckan, haha, det förstår jag!

kvällen har spenderats på norra fäladen hemma hos familjen jeraeus/clarensius. summer fyller 22 på torsdag så det firades med släktkalas idag. massa goda pajer, sallad och kolatårta och trevligt sällskap. verkligen en lyckad kväll!
  
men nu sitter jag här i min soffa, ska upp om minda än 7 timmar. lundacupen imorgon med knattarna, samling 7.15 men ska hämta lollo i hjärup först. så klockan ringer på 6.00, härligt sådär på en söndagmorgon! har lite delade tankar om morgondagen. de kunde varit roligare faktist. men det är bara att bita ihop och köra på!
  
sov gott, puss
      

image252

i came for you!
   

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-04-14 16:59:32

Den bilden duuu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela