säg politiker och sex laxar i en laxask!

Publicerad 2008-04-04 23:59:22 i Allmänt,

       
jag vill ha min deklaration. fast egentligen vet jag inte om jag vill det. om jag får tillbaka pengar så får den gärna dumpa ner i brevlådan imorgon. annars kan dom få behålla den!
   
hade jag haft pengar så hade jag varit ute och svirat idag. men jag har inga pengar, därför sitter jag här hemma efter en myskväll. istället får jag ladda upp för imorgon. kan man börja förfesta nu? :) för mina vänner, jag är otroligt laddad. har till och med bestämt mig för vad jag ska ha på mig, haha. och det var lääängesen jag visste det dagen innan. har haft otroliga klädproblem den senaste tiden. 
      
ska ner till stan imorgon när jag vaknar och inhandla alkohol till mig och jensan. det blir öl till mig, allt annat har dåliga baksidor. hoppas på att möta upp min någon också. sen besöka emelie på kvällen för en mysig klassmiddag och därefter hem till mig med vännerna.
     
hoppas iaf på en mysig morgondag.
sov gott, puss
  
 
image247
  
  
knattarna i ett nöskal:
- ah fy vad pinsamt
-du tycker allt är pinsamt!
-det tycker ju du med!
-det tycker jag inte längre. det är bara du som tycker det!
-men det är ju du som har lärt mig!

      

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2008-04-05 15:21:18

Jag är glad(och lite stolt) att jag lärde dig bus på hög nivå idag ;)
See you soon! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela