proteinbrist, "pimp my bike", kärlek och "gbg is the shit"

Publicerad 2008-04-02 16:21:29 i Allmänt,

   
vaknade av mig själv klockan nio imorse. det var härligt! som jag tidigare nämnt, uppskattar att slippa vakna av mitt alarm! åt lite gröt och såg på nyhetsmorgon. och av någon konstig anledning så gick jag och la mig igen :S mådde lite sisådär. vaknade vid tolv igen och gick mig vacker. det blev kjol dagen till ära :) sen åkte jag ner till stan och träffade sara. vi åt och myste lääänge länge sen gick vi lite i stan. jag försökte hålla mig från att handla något, men tyvärr, jag kan konstatera att jag inte har någon självdiciplin. handlade sommarens bikini! men faktist, hade jag inte gjort det nu så hade jag ju gjort det om några veckor. man kan aldrig ha för många bikinis ;) 
  
of to staffanstorp. ska kopiera och sen göra ett försök till att få hit en cykel. för det känns som att en cykel är ett måste i detta fina vårväder. min gamla försvann ju bittert i sommras när jag parkerade den utanför KB en natt. wonder why ;) idag är det fortfarande så varmt så att när solen går i moln så är det fortfarande lite värme i luften, uuum!
  
på återseende, puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela