nu händer det saker..

Publicerad 2008-04-22 16:24:29 i Allmänt,

  
har jag nämnt att jag hatar att fatta svåra beslut? det är bland det värsta jag vet. vilka för- och nackdelar finns det om jag fattar det beslutet, mår jag bra om jag bestämmer mig för det, kommer jag trivas i den situationen, vilket betyder mest när jag ser tillbaka på mitt liv och är det något jag skulle klara av? de senaste dagarna har jag iaf fattat beslut som skulle till att påverka mig framtid grovt. det känns lite bättre nu må jag säga. det är svårt! som sagt, beslut är inte min grej. är en stark förespråkare för att det finns för mycket valmöjligheter i livet!

kom hem från stockholm i söndagskväll. säger som linda, helgen var toppen! vi la ribban i bilen upp och sen fanns det inga hämningar. jag gillar det, det är sällan det är mitt motto! otrohetens dimma lade sig dock över anexet på lördagkvällen, den drabbade inte mig (omöjligt tänker ni eftersom jag är aléna) men en klapp på axlen till dom den drabbade. för att summera, helgen var perfekt!  finns bilder på facebook för intresserade :)

solen har stekt mitt ansikte dagen lång, fräknar har tillkommit och jag har kissat i skogen mitt på ljusa dagen! förutom förkylning och lite praha så har det varit en bra dag. nu bär det av till stoff och stil och sen till stinsgården för vårens första sommargrillning! me like!  

på återseende, puss

5 dagar kvar till pommesen i söndags lämnar magen
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela