Maria

Publicerad 2008-04-04 17:58:41 i Allmänt,


maria i min klass är helt otrolig. jag beundrar henne! mig själv blir jag mer irriterad på, snacka om blacout! :( nog om det.

det är många frågetecken just nu. vet inte vad jag vill, varken idag eller i framtiden. känns som att så många små beslut kommer ha en sån stor påverkan. vad jag än väljer att göra så känns det inte riktigt rätt. jag kan inte helhjärtat gå in för något. skola? innebandy? sidoämnen? helfart/halvfart? land? relationer? många frågor men få svar. jag ska ta tag i det!

ikväll är det cuttle på schemat och imorgon är det full fart.

på återseende, puss

jag är glad att jag har min någon, C :)

     

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2008-04-05 15:19:21

=) Sötnöt. PUSS
ps. Jag beundrar också Maria och diggar henne STARKT. Hon är så härlig! Hela vår grupp är härlig. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela