Lorensborg 50 år

Publicerad 2008-04-30 15:52:31 i Allmänt,


vilket galej det är på andra sidan vägen. skulle gå ner och lägga min ansökan på brevlådan + att jag skulle handla lite filmjölk till mina och saras scones imorgon. då visade det sig att lorensborg firar 50 år och malmö stad bjuder på massa smått och gott och alla butiker har supererbjudande. om jag tänker efter så minns jag att jag fått n ågot om det i brevlådan. jag var nere och hämtade en gratis latte för en stund sen, haha sneaky! träffade också på en granne i hissen, han skulle ner och spela piano vid stånden. det var nästan så att jag ville gå ner igen för att lyssna på honom. sötnöt!

det har varit några jobbiga dagar, men känner att idag är jag på bättringsväg. tempen har inte varit över 38 grader och strepsilen börjar göra sina verkan. dock kan det behövas en dos näsdroppar i denna stund, men det är bara en småsak.

på tal om min ansökan som jag innan nämnde, jensan hade fyllt i min personliga referens. jag kände tårar i ögonen när jag läste den. tror det är en blandning av att jag är en känslig människa och att hon skrev så fina saker. vilket som; jag blev glad..

bilen är hämtad, madrassen har jag fått, drickan är handad och nu återstår bara packningen. så skoj det ska bli!

puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela