lilla röda traktorn och hjärnkontoret

Publicerad 2008-04-23 18:41:45 i Allmänt,


kommer ihåg när jag var liten, hur bra barnprogram det fanns. så lugna och alltid fanns det ett budskap med! sen spårade det ur ett tag. det blev pokemon och power puff pinglorna. men nu har jag nyss sett byggar bob, den lilla röda traktorn och hjärnkontoret (som iofs har hängt med hela tiden). jag tror vi är tillbaka på samma spår igen. det glädjer mig!

image257

nu ska jag cykla ner till hemmakväll. tänkte hyra en film och handla lite godis för mina sista slantar! sen ska jag läsa lite vykotskij också, ball!

puss
  

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-04-23 21:14:00

Vygotskij är ju guden inom pedagogik... hahahaha ha en mysig kväll darling!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela