jag gillar dig

Publicerad 2008-04-25 17:31:32 i Allmänt,


stadiet när man accepterat någon, och kanske till och med lite förtjust i denna, men det är inte att tycka om någon.

jag kommer sakna nyckelpigan och alla barnen, tre dagar kvar. det känns lite sorgligt! en del skulle jag vilja packa ner i min väska och ta med mig hem. jag vill ha ett barn! ta mig inte på orden, för även om det kan vara svårt att tro så är jag realistisk. men gud vad kära de små skapelserna är!

hoppas på en bra kväll. ska till lund, herkules. skulle egentligen ha klass fest men AM blev sjuk, så nu blir det en annan form av klassfest istället. men det blir bra det med! lika mycket som det måste bli en bra kväll så måste det bli en billig kväll. jag vet, det är löning idag. men jag har inte gott om pengar förän den 25e juli :S och nästa helg är det göteborg. nädu annica nilsson, nu är det spara som gäller , inte slösa!

i came for you!

trevlig fredag, puss
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela