home-sweet-home kontra far-far-away

Publicerad 2008-04-17 23:25:59 i Allmänt,


snipp snapp slut! så var det inte mer med det. måste erkänna att jag är lite besviken. hade sett fram emot det. men om man inte kan gå in helhjärtat för något så är det ju faktiskt lika bra att låta bli. nu har jag iaf fattat ett beslut och det är ett beslut mindre att fatta, och det känns iaf skönt.

snart bär det av, har packat det sista nu. i mitt huvud känns det som att jag ska vara borta över dagen men på min packning så verkar det som att jag på charter i en vecka! jag har alltlid varit dålig på att packa. jenny tyckte att tre valmöjligheter var för lite, jag var beredd att hålla med henne. så det blev fem istället. det borde jag klara mig på, det är ju bara två kvällar.

sov gott, vi ses efter helgen :) puss

hihi maria den kommer någon annan dag, jag vågar inte ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela