borta bra..

Publicerad 2008-04-16 19:57:04 i Allmänt,


.. men hemma bäst? det är tveksamt. efter att ha spenderat tre dagar hos mamma så kändes det konstigt att komma hem. konstigt och ostädat! har dock fått undan en hel del nu några timmar senare men är fortfarande inte nöjd.

nu borde jag packa iaf. annars blir det när jag kommer hem imorgonkväll. det lär jag inte vara så sugen på! ska bli så skönt att komma bort en helg! längtar. och jag slapp vara chaufför också, danne sköter den biten. så nu kan jag och linda relaxa längst bak. slipper vi ha någon mellan oss? ooh säg att vi slipper, det hade varit skönast så!

nu har jag tittat på matprogram en längre tid, det har gjort mig väldigt hungrig! mitt matföråd är dock av minsta storlek men ska gå och se om jag kan hitta något :)

på återseende, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela