balkong!

Publicerad 2008-04-23 16:04:44 i Allmänt,

  
ge mig en balkong, snälla! finns inget jag hellre vill ha en dag som denna. visst, ibland nöjer jag mig med min franska, man inte idag. det känns hemskt att veta att för några år sen så fanns det balkong till min lägenhet men den plockades bort. just nu är jag så desperat så att jag sitter och skriver en önskan om lägenhetsbyte på MKBs hemsida.

- allt bra?
- njaa jag hämtar mig fortfarande efter helgen. själv?
- samma här antar jag, är förkyld. 
- ja fast ni rese er lättare efter ett sånt fall, du och linda är ju expeter har jag märkt.  
- det har du rätt i, haha. jag ringer till dig för att höken ska sluta döma
- jo jag vet, fick ju reda på det i helgen
- ahaa okej, fick du? av vem då?
- dig på anexet i lördags!

pratade nyss med effect personal, hoppas hoppas hoppas! det hade varit skönt! trivdes där.

på återseende, puss

ps. anonym åt igår tre kotletter med pommes och grönsaker + fyra korv med bröd. haha, och det var inte rekord! 
  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela