bakis

Publicerad 2008-04-26 16:33:48 i Allmänt,

  
två grova fylleinlägg igår, men dom får stå kvar som ett minne, haha. om man tänker på vad jag drack igår och hur mycket jag drack så borde jag vara bakis idag. starksprit rakt igenom, bacardi. eller det är väl föresten rom? äsch struntsamma, alldeles för mycket iaf. men jag är inte bakis, dock klappar mitt hjärta extra fort. det känns inte normalt, måste ställa mig och vila efter att ha gått tio meter. joon kunde känna hur hjärtat var på väg ur min kropp. och ont i min hals har jag också, det är tillbaka. senaste igår var det väl som jag skrev att jag var back on track. hm, vilken lögn i denna stund. det blir en lugn kväll!

och imorgon är det interncupen, samling 8.15 med tjejerna. johanna ska bjuda mig på en kebabpizza som tack-och-hej. väldigt fint :) hoppas att jag får välja en annan pizza bara och att det inte är tvunget att det är en kebabpizza. jag vill ha en vesuvio.

på återseende, puss

www.tillsammans.se
  

  

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-04-26 16:48:39

hade jag varit lebba hade jag varit kär i dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela