Bää

Publicerad 2008-04-27 21:42:06 i Allmänt,

  
varför går man automatiskt in på bloggen när man sätter sig vid datorn? för jag har inget vettigt att skriva om alls faktist. såfall skulle det mest vara klagord över hur dåligt jag mår eller hur trött jag är. eller kanske att jag känner mig lite ensam ikväll. speciellt efter att jag och linda diskuterat stor- och lillsked innan. men istället för att sitta här och klaga kan jag ju göra något åt saken istället. som att ta det väldigt lugnt några dagar och kurerera mig, lägga mig i tid ikväll så jag är utvilad imorgon. och ensam-problemet då, vad ska vi göra åt det? jag kan alltid gå och lägga mig, då känner jag inte av det. det värsta är att jag innerst inne har valt det själv. haha, skrattretande!

imorgon är det åter till skolan efter tre veckors VFT, på gott och ont. trivs på nyckelpigan och har haft några väldigt givande veckor där nu. samtidigt är det roligt att komma tillbaka till skolan och klasskamraterna. älskar att gå genom stan med charlotte! imorgon, om vädret tillåter, så tänkte cykla till skolan. tänkte faktist göra det så ofta så möjligt nu tills skolan slutar. tänkt så mycket pengar jag hade sparat och sån fin rumpa jag fått!

sov gott, puss
 
du borde gå och kolla det där..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela