vad händer nu?

Publicerad 2007-10-29 15:11:51 i Allmänt,

det känns så konstigt bara.

idag bevittnade jag något som kunde slutat riktitg illa. en idiot på motorvägen ska köra om bilen framför men han glömmer visst att titta om det kommer någon i andra filen. hm? när han märker att han bara är några centimeter från den andra bilen rattar han sanbbt in, dock lite för långt för han kommer ut i väggrenen. det kunde slutat illa!

jag längtar tills helgen, det kan bli skoj :) en riktigt roadtrip. det var alldeles för längesen!

tog mig i kragen och ringde försäkringskassan. men vilken BITCH jag fick prata med! helt otroligt att en del människor får lov att ha någon kontakt med andra människor överhuvudtaget. förstår mig inte på bostadsbidrags systemet. men det är väl inte meningen heller. det är väl bara meningen att man ska följa deras jävla tabeller :S

lina berättade nyss att hon sminkade idol-amanda inför hennes plåtning igår. jag blir faktist inget annat än imponerade :) haha. juuuulie, juuulie cooper. jag saar då det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela