längtar, längtar, längtar :)

Publicerad 2007-10-24 20:07:54 i Allmänt,

jag längtar tills mina chokladbollar kommer. jag ska äta alla tolv själv :)

svt dramaten, jag gillar att följa skvallar. konsigt nog komenterar jag aldrig något sånt själv. vet egentligen inte varför. inte bara i denna diskussion utan även annars. kanske är jag rädd för att säga min åsikt? eller kanske är jag rädd för att det ska misstolkas? eller bara att den ska spegla en felaktig annica? det är spikat, jag är en mes :) en stolt sådan ;) haha.

jag önskar att dygnet hade fler timmar. minst trettion. finns så mycket som jag vill hinna med men som jag får prioritera bort för alla måsten.

jag hälsar min nya inneboende välkommen. det kommer att kännas tryggt att  ha någon som sover i hallen/köket. om det kommer en mördare är det denne som ryker först! haha. välkommen!

puss och pill

Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2007-10-24 23:24:04

du vet om att dygnet har 24 timmar? 13 timmar vore en ganska rejäl förkortning hihi, jaa surreal, but nice!

Postat av: nina

Publicerad 2007-10-25 15:27:47

tror hon menade trettio, bara det att det tillkom ett n :) så fel det kan bli.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela