en förklaring.

Publicerad 2007-10-08 12:17:15 i Allmänt,

ja man har väl rätt att veta varför iaf? även om det är ganska självklart.

helgen har varit bra. utgång i fredags. utgång med vänner som betyder sååå mycket. var hemma hos mig innan. tittade på idol, lekte vår nyfunna lek och tittade på gamla foton. det var glädje att sitta och prata gamla minnen, minnen som min, lousies och johannas gymnastikuppvisning och mitt och  louises cecilia vennerstenuppträdande. vidare till slagt där vi mötte upp brucie. det blev ett ganska kort slagtbesök nu när jag tänker efter, men det var iaf roligt :) jag och bruce cyklade hemåt vid fyra med cheeseburgare och kingwings i handen samtidigt som vi bestämde att jag skulle sluta fundera så jävla mycket och istället bara VARA! 


                       


a- ska det vara dem eller de här?
c- först dem och sen de.
a- åh jag har blivit så dålig på det! jag kunde det som rinnande vatten innan!
c- det är bara för att vi har så många utlänningar i vår klass! 


j- alltså anonym ser ut som om hon skulle kunna mörde någon när som helst. tycker in ni det?
a & e- jaa det har du nog rätt i.
c- nej nu var du taskig, så kan man inte säga. det är ju bara så att hon kan ju faktist inte tänka!

nivån på skämten är ganska låg när vi har suttit i skolan en hel dag. haha.

jag och charlotte träffades idag kl 9 för att göra på vårt projektarbete. men vi insåg att vi var alldeles för hungriga för att skriva så vi gick till espresso house på centralen för att är först. vi tänkte att vi skulle sammanställa enkäterna från i torsdags först men det slutade med att vi pratade ensamhet, vår önskan efter vars en katt, glädjen i att skratta samt att vi stirrade på en kille med ett barn. kanske lite för mycket eftersom han efter att ha mött våra blickar ett x antal gånger lämnade stället. antagligen i rädsla! haha.

men nu sitter vi här i skolan idag, vi har bytt utt biblioteket mot datorsalen, det kanske går bättre för oss att koncentrera oss då (antaligen inte eftersom jag bloggar när jag inte borde göra det).

nej, dags att gå tillbaka till kursplanen och worddokumentet!

tjoo!

Kommentarer

Postat av: Din projektkompis

Publicerad 2007-10-08 14:48:42

När jag kom hem fungerade mitt internet utmärkt!! Fort går det t.o.m.!! Me Happy =)
Får se om jag vågar messa en viss människa..hmm..men tror det är bäst om jag ligger lite lågt ett tag, även om det är SVÅRT..
Du förresten.. Vem är c?? Jävla rasist..! ;)
Ses imorgon! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela