"som sur mjölk"

Publicerad 2007-11-15 15:56:21 i Allmänt,


det ligger något i det.

efter jennys predikan igår så drömde jag att jag bakade julgodis inatt. jag gjorde marsipantomtar, pepparkakor och ischoklad. jag ler när jag tänker på det :) för jag längtar faktist tills julen. har inte riktigt haft den känslan de två senaste åren, men nu längtar jag. längtar efter att få julpynta MIN lägenhet, baka julgodis, få ge julklappar till dem jag tycker om och självklart också få julklappar. iiih blir det varm i kroppen när jag tänker på det.

från och med nu så joinar carro mig och linda i ledarstaben för f94. tror det blir jättebra. skönt att vara tre!

har gått igenom lite lådor som legat här hemma på mammas vind. hon ville att jag skulle rensa ut dem nu när hon ska flytta. hittade hur mycket som helst. hittade foton från balen, använda shotglas (!?) och sist men inte minst, sjukt roliga bilder på min, maria och bruce. hahaha. låg dubbel av garv när jag hittade dom! frågan är om dom ska offentliggöras ikväll? muhaha :)

ses ikväll, puss

Kommentarer

Postat av: Bira

Publicerad 2007-11-16 06:21:27

Först och främst vill JAG, Maria Filipanics, se dessa kort! :) Och hm.. svar på din kommentar på min blogg. Nix känner inte honom! hihihi :) Vilka tider... take me hooome rhoodos stad.. to the place where I beloooong...

Postat av: pillan

Publicerad 2007-11-20 11:19:39

jag tror jag såg dig denna dag, i köket hos din mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela