Shit britt fitt(a)

Publicerad 2007-11-18 23:16:11 i Allmänt,


jag känner ångest. ångest inför framtiden. skolan, innebandyn, familjen, kärleken. allt. la mig i sängen 21.15 för att somna, var verkligen trött. men nu har klockan passerat 23 och jag sover fortfarande inte. istället startade jag datorn igen för att dämpa min ångest genom ett mejl till min lärare samt att ventilera lite i min blogg.

jag skrev ett medelande. ångrade mig och raderade det. två sekunder senare pep det. då hade du skickat till mig istället. GAAH!

nu ska jag äta 3 chokladbollar, för jag fick dem för någon dag sen, och hoppas att jag mår bättre då (dock lär det bara ge mig mer ångest) och kan somna. sen är det 9 stycken kvar, jag ska äta alla helt själv.

sov gott, puss

ps. tack louise

Kommentarer

Postat av: KeXx

Publicerad 2007-11-19 17:38:53

Nej, nej nej... Du lovade mig sex av dom!! Nu får du bara äta tre till sen är resten mina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela