oh oh

Publicerad 2007-11-18 00:40:15 i Allmänt,


det verkar som att jag har tagit på mig något som jag inte klara av, inspirationskälla. njaa vi får se ;)

undra hur livet hade sett ut om jag bott kvar på polluxväg 1, louise på 3 och taip på 13? visserligen är det bara jag och mi familia som flyttat, haha. hade jag och louise fortfarande sprungit mellan häckarna till varandra och hade vi fortfarande suttit och fikat i hennes lekstuga? det var en fin tid det. och även om taip påstår, men det är absoluuuut inget jag minns, att jag inte ville leka med henne så hade vi det faktist bra på polluxvägen : )

har massa roliga bilder på min dator, från massa olika gånger. ska kanske ta mig i kragen och lägga in dom? men det får bli på facebook. det tar en hel eeevighet att ladda upp bilder här ju! och det får bli en annan dag.

katt eller inte katt. det är det stora dilemmat!

nu sover jag med ena ögat. ses imorgon mina vänner.
sov gott, puss

Kommentarer

Postat av: pillan

Publicerad 2007-11-18 09:50:02

inte!

Postat av: Louise

Publicerad 2007-11-18 18:08:21

haha ja det är det huset jag menar!

ja det var en fin tid, man längtar tillbaka.

Postat av: emil

Publicerad 2007-11-18 19:33:16

ångrat dig? moohahahahaaaaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela