hejdå annica

Publicerad 2007-11-26 22:50:32 i Allmänt,


det var glädje när lille L idag på dagis som vanligtvis endast brukar snitta 5 stycken 3-ordsmeningar om dagen slänger ur sig ett hejdå annica när jag skulle gå : )

min efterlysning på bloggen gick i hamn, fick med mig massa vänner, gekå´s trippen blir av! lyckades bli ledig, jeej! nu ska det inhandlas. kan knappt bärja mig! vi ska ha termosar med kaffe och massa fika och färdkost. jag vill känna mig som en medlem i panter-tanterna hela dagen och tror faktiskt inte att det är omöjligt ; )

kvällen var fin. jag och jenny gottade oss på elyssé med fondue.

ingenting kommer att censureras, inget kommer bli osagt eller förfinas.

sov gott, puss

ps. JULESKUM ; ) tack amanda! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela