"bänkis"

Publicerad 2007-11-25 00:12:07 i Allmänt,


ingen kommentar.

idag har det till största del varit en bra dag. fick vakna med taip, som är utöver det vanliga ;) kl 13.20 dömde jag, vilket jag gärna kunde hoppat över. sen hade jag och linda en romantisk mc d middag, det är ju faktist lördag. + att vi gottat oss med godis hela kvällen. jag mår illa! men kvällen har varit supermysig. jenny och linda har gett mig många bra tips om hur jag ska uppföra mig, och jag tror jag väljer 12-årings tipset. det hade nog gjort susen!


pics från gårdagen;

              

det fanns massa fler bilder, men tyvärr var mitt ansiktie inte riktigt vän med kamerna, haha.


sov gott, puss

ps. linda, you are way to beautiful girl ;)


Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2007-11-25 01:03:47

haha hm, härliga bilder :) tack för jag fick crasha igen, me like! du är bäst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela